حامیان ولایت

این سایت دارای مطالب مذهبی است و از کلیه افراد علاقمند به ولایت و مذهب استقبال می کند

حامیان ولایت

این سایت دارای مطالب مذهبی است و از کلیه افراد علاقمند به ولایت و مذهب استقبال می کند

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ق.ظ

درد دل جا مانده زیارت ابا عبدالله در اربعین


چشم‌ هایت به همه گفت بیا الّا من
باز شد حاجت یک عدّه روا الّا من

مادرت داده براتِ همه را میدانم
کرده در حقّ همه خلق دعا؛ الّا من

باز هم برگ ‌براتم به کناری افتاد
وعده گاه همه شد کرب و بلا الّا من

دستِ من خالی و از پیش نگاهم رفتند
از نجف تا به حرم٬ خیلِ گدا الّا من

دردم این بود که زائر شوم و خیلی ها
با دعای تو گرفتند شفا الّا من

بارها گریه کنان از کرمت پرسیدم؛
حرمت داشت برای همه جا... الّا من؟!

من به جا ماندن از این قافله عادت دارم
بطلب! عیب ندارد همه را... الّا من!

#ألسلام_علیک_یاأباعبدٱلله_ٱلحسین
#أللهم_ٱرزقنا_کربلا
#کربلایی_ها_التماس_دعا

  • اکرم السادات میرصابری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی